2012-12-06

 
Igår var jag och mamma i väg och lyssna på Sven Lindblom, mycket intressant att höra på!

Idag så fick Wille och Grace gå ut vid 6 tiden, sen åkte jag med fram till mamma eftersom jag började 8 nere i Ockelbo.
Efter det så åkte jag direkt till Colin och gänget, Colin skulle köras så Amanda körde också Pico. Som tur var så körde hon först idag, ca 200 meter där vi skulle vända så kände jag hur Colin vart konstig i munnen...Han hade lagt över tungan. Det var inte så kul...Men.. vi tog de lite lungt sen så vart han normal igen, Måste vara att någon hade gjort så huvudlaget vart större..!
Men  annars var allt hur bra som helst.! 
Hjälpte Amanda att fixa på eftermiddagen! Sen var de bara att åka till nästa stall och ta in dom som var jätte snöiga och hungriga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0