2012-12-28/29

 
Igår vart Colin körd igen, var inget fel på honom och han hade 60 i puls, sven erik körde. Han kändes fin iaf sa han..!
Jag körde tapper åt dom, den hästen är mysig.!
Sen hände de väl inte så mycket met, tog hand om Grace och Wille, borstad och klippte dem vid nacken.!
Åkte till Åsa,Johan och Alvin runt 5 och åt och pratade.!
Sen vid 8 tog jag Charlie och gick till mamma och träffade mia och Johnny! Det var riktigt trevligt, Mamma och Mia vart och prata om gamla minnen så vi skratta o hade de kul kom hem vid 11 tiden.
 
Sen idag har jag jobbat i stallet, fixade och dona, grejade Colin länge idag igen :)min myskille
Wille och grace fick gå in vid tjugo i 5. nöjda och hungriga som vanligt.!=)
Nu i kväll tränade jag Charlie lite, han är så duktig, nu ska jag försöka träna honom någon/några gånger i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0