Banan med Colin!

 
Idag åkte jag till Colins stall så jag var där klockan 7.!
Var bara att sätta igång och mocka när jag kom dit så de var klart,
Idag fick 4 hästar följa med till banan! 
Colin var cool lung under selningen, han förstod att han skulle ut och springa, stod till och med och gosade en sväng som han aldrig brukar göra! <3
Colin såg riktigt fin ut idag, både i värmningen och när de körde 2100 meter.
Han sprang idag på ca 25  full väg, och 19 sista 500 meter! Duktig kille! Mycket nöjd.!
Han hade faktiskt 90 i puls när han kom in, WOW, de har han aldrig haft, haha!
Sen...
När en traktor stod utanför så han vart rädd gick pulsen upp till 102 ;)
Han flåsade knappt och var inte så trött, inte vad jag märkte iaf. 
jag  köpte nya benlindor igår, mörkblåa som han ska ha när han åker in till banan och ska göra snabbjobben, köpte även blå/vitt grimskaft som passar in grimman (;
 
 
Kan ni förstå att  tiden har gått så fort med Colin, han är ju snart 3 år!<3

Kommentarer
Postat av: Jenny Ryman

Ska han starta som 3 åring?

Svar: Ja tanken är då de. om allt går som det ska.
deddejonsson.blogg.se

2012-12-16 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0