Colin körning....

 
Ja vad ska man säga om denna körning - inte alls kul faktiskt...!
Började med att han snubblade och pajade käken så han fick köras utan käk.!
Sen i intervallerna var han jätte hård i munnen, prövade tungband och ett nytt bett idag, men de hjälpte ingenting, Sen i ena intervallen så började Colin att slå och fanns typ inget stopp alls...
Ucha, ne jag vet inte vad de är för fel, sen är han grinig ännu mer nu..
 
Mattes älsklings killen. vi ska ta oss i genom det här, vad de nu är för fel...<3

Kommentarer
Postat av: Johan Jonsson

Usch inte roligt när dom är för pigga och bara ligger på och drar..
Vad testade du för nytt bett på han? Crescendo ?
Annars är raymondcheck bra :) Då får du bättre kraft mot honom :)

Svar: Ja du, om jag visste vad bettet hette, De i stallet hjälpte mig och tog fram ett nytt. kan kolla upp vad de hette, tungband har jag också nu. :)
deddejonsson.blogg.se

2012-12-31 @ 10:52:07
URL: http://hawkjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0