En härlig dag med djur!

 
Wille och Grace lärde tyvärr stå inne i morse, visste inte alls hur hagen såg ut efter igår. De fick mat och vatten i morse.!
Jag åkte tll Landin och där skulle det köras. I dag fick Sven erik köra Colin för att se hur han var, han sa inget negativ så lär ju vara bra.!Jag körde  i lag med dom med Tapper, och han var de ju bara att hålla i sig sen skötte han resten.! Haha fy vad han var pigg, bara hade ner huvudet i intervallerna sen så sprang han på.!
Man kan ju inte gemföra Tapper och Colin, då tapper är mycket äldre!
Colin hade faktiskt 76 i puls idag, efter ca 10 minuter hade han bara 50 så.Colin flåsade inte ens när han kom in och idag gick han 7 intervaller.!
Jag sömmade om Colin bak och massera med Arnika på knäna.!
Fiade även några till hästar.. Sen vid 3 åkte jag hem,
tog Charlie och gick till Wille och Grace. lagade hagen, tog ut hästarna så de fick gå ut lite iaf fixade och tränade Charlie under tiden de var ute, sen fick de komma in och bli borstad.!
Charlie var duktig, men mycket spring i bena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0