Långsam sväng med Colin.!

Allt började bra, han kändes helt normal. Tills jag körde förbi Pico och körde före honom.Colin såg ett träd som hade ramalt och rakt in i en snödriva, ganska så hög, jag vet inte riktigt hur jag höll mig kvar i vagnen, jag trodde vi skulle vicka över.! Men som tur var så sprang pico förbi oss och då kom vi ner på nå konstigt vis så var de bara att köra vidare...
Men
Colin var inte alls som han brukar efter de, irriterad i munnen och inte alls så fin, tror han gjorde nå med tungan så lär nog pröva ett tråkigt tungband på honom... 
Han var även sur när jag fixade honom, kanske träningsvärk också?!
Jag vet inte, vi får se hur han är på Onsdag, jag älskar min prins.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0