Sista dagen på 2012!

 I dag åkte jag till Wille och Grace vid kvart i 8a.! Gav mat inne och bytte vatten,
Sen åkte jag vidare till Colin, där de skulle gå fort. de flesta av hästarna.! Fullt upp hela dagen.!
Men Colin skötte sig super fint idag och var så duktig, sprang på och hade 69 i puls efter 5-6 intervaller, jag är nöjd efter körningen, bästa på länge.!
Så colin och jag slutade 2012 att vara vänner och nöjda både han och jag
imorgon får han lite morötter och äpple + en ny grimma,! 
 
Tyvärr så fick inte wille och Grace gå ut idag, p.g.a halkan...eftersom de inte har skor. imorgon ska ja försöka få ut dom!
 
I natt får jag en 3 åring.! De andra blir 21 och 14 år gamla.! 
 
 
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0