Underbara häst<3

 
Idag har jag inte varit på nå bra humör alls, men Colin gjorde i alla fall allt mycket lättare idag, kände nog att jag inte var på så bra humör.!
Jag och Yngve körde ut med Colin och Pico.
Först så såg vi en traktor, men liksom de lär ju bli varna med de så vi körde,Colin skygga lite men sen så var allt som vanligt..!
Efter ett tag så kommer det en lastbil, och jag tänkte, nu blir de nog åka av, så vi vänder och kör åt andra hållet tills jag märker att lastbilen ska svänga där vi körde in, så var bara att vända igen och köra åt ett annat håll, Så Colin vände 3 gånger och krånga samtidigt han hörde en lastbil... + poäng till min blivande 3 åring!.=)
Han var helt underbar att köra idag, synd att inte min mobil funkar när de är kallt, för man kunde få bra bilder på rumpan hans idag (;
Colin var faktiskt snäll när jag fixade honom också, hela han var bara mysig, såna dagar man vill ha fler av, de kommer nog, han utvecklas och blir bättre hela tiden med de med.!
 
Mattes älsklings grabb! Gör allt för att de ska vara vi!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0