2012-02-01

Sov över idag igen kvart över 7 gick jag upp. skulle upp halv 7, duktigt!!
Hästarna kom iaf ut halv 8 typ,
mockade och fixade...
SÅG äcklig råtta i stallet, stor också såg ut som en 13 veckors kattunge, ungefär fast FET...
Så inte så konstigt att morötterna försvinner i stallet..Så köpte råttgift åt den idag,
kan inte ha en fet råtta i stallet som äter upp hästarnas mat, så sen någon dag blir de stor städa när idioten är död!!HAHA.. galet...
Iaf så har jag gått ca 40 minuter med Sissi idag,pluggat data i 2 timmar...
Sen.. så fixade jag hästarna i kväll, dom fick mat innan jag gick idag, och ni ser på bilden Wille hade kul med Colins grimma, snälla Colin stod bara medans han jävlades! duktig 2 åring!
Han var jätte mysig dag, underbar, blir förtjust i denna häst mer o mer.!
Grace stod lös på gången idag medans jag borsta henne och hon stod bara stilla rörde sig inte ens ett steg,
pussade lite extra på henne, kom på att de är snart 3 årsen hon vann :')
Satte mig på knä framför henne o bara pussa upp henne sen fick hon gå in och fick mat :p


PÅ  lördag fyller jag 20, undra vad som händer då tro? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0