2012-02-02

Det är då kallt idag, var så glad att vakna när de var 7 - ute, så hästarna fick gå ut halv 7..Snöade redan då
Mockade och gick hem, Mamma hämtade mig så åkte jag till plugget till 12 tiden.
Älskling hämtade mig  vid Ica vid kvart i 3, hem byte bil,fram och hämta mamma och Släpvagn, hämtade 2 bord och en tv, och resten i stallet, sopor i stallet...Lärde få bort de efter den där jävla feta råttan som visar sig på morgonen, Hade på mer rått gift idag, kan ju även vara flera där!!!ÄCKELDJUR..
Hoppade av vid stallet på vägen hem,fyllde på vatten och tog in mina hjärtan,
Colin och Grace var full i snö, tänkte att dom frös så borsta av dom så fick dom filt över natten..
Och Wille mannen fick tjockare stall täcke eftersom jag vet att han fryser!..
Gav sedan kvälls foder + lite hö, sen vid kvart i 7 var jag dit och fyllde på vatten + gav lite mer hö eftersom de är kallt ute idag, 11 minus har vi just nu och stallet är ganska så kallt..
Men dom fryser nog inte bara jag som är fjolig (;
Snöat hela dagen till och från idag, får se hur mycket det blir här..!
I morgon får hästarna vara ute ett tag, beror på hur kallt det är + att jag ska in till Gävle, vi åker 5 i morgon kväll så!
Och dom vill nog hellre vara inne i stallet än att stå ute i flera - grader, iaf gamla wille
Älskling och jag har 27 månader idag, ååå vad fort tiden går <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0