2012-02-04 - födelsedag..

Idag har det varit en kall dag, 18 - i morse, så hästarna fick gå ut lite bara så vid halv 11 tog jag in dom.
Tänkte att dom skulle hålla värmen i stallet isället för att stå ute och hänga..
Eftersom jag fyllde år idag så har det varit fullt upp hela dagen,
Fick en mobil av älskling, sen fick jag  knivsätt, kokbok, present kort o med mera.
Åkte till stallet vid halv 8 i kväll och gav kväller, vattnet har frusit i stallet och där jag brukar hämta vattnet..Betforen till och med har frusit..
Så kul slutade denna kväll så i morgon blir de att försöka fixa vattnet, får se hur kallt de är i morgon, just nu är de ca 28 - och då är de inte så kul att ta ut hästarna :(
Storebror fyller år i morgon så blir att åka till Sandviken en sväng också då.


full rulle hela helgen...
Ganska så kul att ha något att göra hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0