2012-02-06 .

Hästarna kom ut 8, alla fick täcke på sig eftersom de blåste kallt ganska mycket,
Grace fick tunt regntäcke på sig och Colin fick sitt röda,Wille gamla vanliga..
Mockade och bar ut vatten hinkarna dit där jag fyller på vatten.
Gick sedan hem, kollade dator, vänta på älskling vaknade, sen åkte vi fram tog ut pengar eftersom de var meningen att Hovslagaren skulle komma.
Men han ringde och sa att han kommer i morgon ist, MÅSTE ge han ett stort + eftersom har ringde och berätta hur de var.!
Brukar inte den andra göra, har inte hört av sig än om Colins skoning, NORMALT?!
Medans Älskling åkte till jobbet tog jag Aja till farmor, sen gick vi hem till lägenheten.
Väntade till kvart över 4, sen gick jag till stallet och fixade hästarna.
När jag kom till stallet såg jag att Colin var naken...så fyllde på vatten och tog in dom.
Longera Grace idag, hon skötte sig jätte fint, börjar kanske bli gamla Grace igen?Fick iaf den känslan, jätte mysig<3
Wille följde med mig till hagen och letade på Colins täcke, hängde de över honom så slapp jag bära de.smart ;).
Colin vart bara borstad idag o spraya på blåspray på hans sår.
Gick hem tog Aja till pappa och gav katterna mat sen följde Aja med mig hem igen,
hon vart nog fundersam att jag skulle lämna henne igen, men när jag tog kopplet vart det en annan hund. :')



Har haft kaffe besök i kväll, och sen kollade vi på Sofias Änglar, BÄSTA PROGRAMMET!!
Har varit ut med Aja en sväng nu, ska försöka varva ner och sen gå och sova.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0