2012-02-07

Hästarna gick ut mellan 7 o halv 8a.mockade och tog med vatten hinkarna där jag hämtar vatten, sen gick jag hem. tog det lungt tills halv 12 då var de dags att göra lunch.
Fram sedan och plugga lite, gick fram till Apoteket och mötte mamma,Danne och Kevin, jag körde sedan rullstols rally med Kevin, haha ne men busa lite o han skratta så (:<3
Till Lars olov och fika , pappa hämta med kvart över 4, stallet halv 5.
Tog då in hästarna, borsta Wille i boxen, fyllde på vatten, sen kom HOVSLAGAREN, och skodde Colin, och jag kan då säga att de var TUR ATT JAG INTE LYSSNADE PÅ DEN ANDRA "HOVIS"!Han som sa att jag skulle kunna köra Colin fast Sko sulan var av och med mera, och den HÄR sa att de va inte så bra att han gick så där. jävla ljugande på folk, Den andra sa att de inte gjorde nå...:(
Men nu är han nyskodd o fin, och han skötte sig jätte bra för att vara 2 gången han vart skodd,
Mattes hjärta <3Liksomm han kikade väl någon gång men de kan ju alla göra, också så klart testa han väl också :')
Borsta sedan honom , sen tog jag Grace och hade lös på gången o borsta lite snabbt, sen fyllde jag på vatten igen och gav lite mat sen kom pappa och hämta mig,
Kom till stallet halv 5 och åkte där ifrån halv 7. nu ska jag kolla datorn o tvn sen soova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0