2012-02-09. tömkört (:

Mått inte så bra idag, vet inte alls vad de är på gång..
ont i magen och med mera...
Hästarna gick ut ca halv 8 och kom in halv 5, mockade i morse sen åkte jag ner till mamma,smörjde ena selen, sen har jag varit på dåligt humör hela  förmiddagen, vet inte alls varför men tror de mycket är för att jag mesta delen är själv istallet
känndes som att jag skulle sälja hästarna o med mera,, jävla skit förmiddag!
Men efter plugget vart allt så bättre, vid 4 hämtade älskling mig, sen vidare hem och böt om,
Fick skjuts till stallet tog in och borsta gamligarna :)
Sen tog jag ut Colin, borsta,sela, vänta, och sedan ut och tömkörde honom efter vägen,
3 st bilar åkte förbi och min klocka lilla häst gick där på sidan som att han har aldrig gjort något för!
SÅ OTROLIGT STOLT IGEN! De va ju liksom ganska mörkt, dålig reflexer o allt..
och HAN BARA GICK!
Just nu sitter jag hemma och funderar hur jag ska göra i veckan, ta hit Sissi?
Älskling åker emot Ljusdal och jobbar blir borta Måndag till Torsdag, HUR ska jag klara av att sova själv?
jag som är så äckligt mörkrädd....huhuhu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0