2012-02-11

Ganska bra dag, vaknade i natt runt halv 5 och somnade om halv6, klockan ringde halv 8..
Haha!
Hästarna gick ut ca kvart i 8, hem och åt lite frukost,drog sedan och rulla in en hö bal i stallet,sen hem...
Åkte med pappa till Mamma eftersom han ändå åkte till Gävle,
Tog med mig Lillesyster till Badhuset, sen fram till torget och fika,sedan till Ica och köpte Godis + en tidning till henne, bortskämd;)
Iaf när vi kom till hem till mamma igen, så var båda ganska så trötta, jag la mig i soffan och råkade somna, BRA BARN vakt??! Haha..
Vaknade till också sa jag åt henne " oj ja råkade ju somna" Louise bara kolla på mig sen skratta hon, hon hade ätit upp sin godispåse iaf då ;)
Sedan när mamma och Danne kom hem efter skoter tur med Älskling så tog jag Sissi och gick emot där vi bor,
vi gick på skapligt bra ett tag, gick 35 minuter, sen kom Älskling och skjusta hem oss till mamma igen ;)
Kände att jag vart trött rätt fort så är nog nå skit i kroppen blir väl sjuk snart ändå....
seeeeen!
Åkte till ica handlade, åkte till pappa tog Aja och gick hem hit med, gjorde mat, gick till stallet...
Såg 2 tjocka feta råtter som äcklade mig, ucha, vad jag hatar djuren!Ska nog skaffa mig en stallkatt till sommaren!
Borsta av hästarna idag, dom kom in vid 10 över 6 idag, dom ville iaf komma in då, Colin kom först!!
fick kvälls mat sen släckte jag, och gav som vanligt Colin godnatt pussen...
(:
Imorgon blir det rally! woho vad jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0