2012-02-12 rallydag..

Vaknade halv 7, gick ut med Aja och gav henne mat.Hästarna gick ut 7, mockade och hackade sönder isen i hagen i vattentunnan, sen fyllde jag på 3 hinkar vatten i den :)
Sedan hem frukost,gick med Aja till pappa, Älskling hämta mig där, sen åkte vi och Hämta Amanda, sedan Andreas..
Sen styrde vi bilen emot Skutskär och skulle kolla på Rally, så idag har vi varit ute hela dagen (nästan)
suttit i bilen också sen promenerat en hel del!
Men kul hade vi allt..
SÅ glad att jag har fått tillbaka kontakten med Amanda, vi har varit vänner hela livet, ifrån lekis, herregud vilka minnen vi har,
tänk en gång när vi sela på Baltic och vi var så där 7-8 år och han en travhäst som var värsta pigg :'3 mamma vart inte så glad när hon kom ut och såg allt... eheheh
Hästarna kom in kvart över 5, borsta av dom i boxen och kollade ifall dom hade sår.!
Älskling åker ifrån mig i morgon och är borta till Torsdag :/<3
JUST JA,,, Aja hoppade upp i soffan idag, när Oskar sluta klia henne så hoppa hon upp..!
haah de har hon aldrig gjort förr! såg så kul ut!
Nu blir de mys med Älskling<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0