2012-02-13

I morse runt 6 åkte Älskling :/ jag låg kvar till kvart i 7 i sängen, gick sen till hästarna
gav mat, mocka, fyllde vatten ute, gick hem-
Åt frukost, starta en tvättmaskin, kolla datorn, diska , städa och hängde tvätten när den var klar.
Sen vid 10 gick jag till pappa och tog Aja och promenerade till Farmor, på en kopp kaffe, men slutade att jag åt lunch där...:)
Gick hem med Aja till pappa igen, vidare hem,starta en till tvättmaskin..
Vid halv 4 fick jag riktigt tråkigt och gick till stallet, tog av Wille täcket så han fick lufta pälsen lite..
Fota hästarna lite, efter ett tag gick jag runt lite i hagen seeeen vart de fart på Grace och Colin, travade,galoppera och hade sig.
Grace vart svettig, och Colin vart varm, så jag tog in dom ca kvart över 4 pga utav de.
Grace hade gjort sig illa igen som vanligt, hade på blåspray^^
Colin sår som jag har lagt om och med mera, vägrar läka och idag blödde han igen, så jag la om det igen idag!
Wille hade inget sår, han  stod mest i hagen idag och kaxa sig!.
Pappa hämtade mig så jag åt lite kväller med honom.Nu kör jag en till tvättmaskin, haha!
Ska vänt på klockan, så jag kan se Sofias Änglar!

Kollar gamla atg då och då eftersom Amandas morfars häst Urania startar i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0