2012-02-14 . Alla hjärtans dag..

Sovit inte nå bra alls i natt, vaknat flera gånger! Å vad jag hatar att SOVA SJÄLV!!
Gick iaf till stallet så hästarna kom ut 7, mockade och fyllde vatten ute,gick hem..
Väl hemma så duscha jag och satte mig vid datorn, sjukt trött var jag redan då!
Trött hela dage... Gick till farmor och drack kaffe + att farfar skjusta ner mig till komvux.
Gick riktigt bra för mig idag, förvånad faktiskt!:)
Sedan gick jag till Konsum där mamma stod utanför med Sissi, följde med dom och fika sen.
Har pratat lite med en om "c" idag, väntar på svar ännu så tänker inte avslöja något mer!.. ;)


Kvällsfixade hästarna idag, gick in ca 5, borsta av Grace snabbt för att hinna longera henne lite hon sprang på riktigt bra och fort idag, hihi kul tyckte hon..
ca 10-15 minuter sprang hon nog (kom jag på nu )
Hon vart till och med svettig idag, därför hon fick ha filt på sig en sväng medans jag fixa dom andra trollen..
Colin är som vanligt, myste lite med honom, hade på blåspray på hans sår idag,
Wille är mest sällskaps sjuk, och han är förvånades värt fin i hullet, han brukar gå ner ganska mycket i vikt på vintern!


Har nu i kväll inte gjort så mycket, eller tog Aja och gick ca halvtimme med :)
sen suttit o lyssnat på så ska de låta på youtube..
Saknar min älskling, fan vad jag hatar att vara utan honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0