2012-02-15

Idag har det inte hänt så mycket som vanligt,hästarna gick ut 7, och sen gjorde jag det gamla vanliga..
Vart ju ledig igen idag, så gick upp till farmor med Aja och var där ganska länge.
Sen fick jag för mig att städa igen, så gjorde de samt diskade..
Hästarna gick in halv 5 idag, borstade av dom lite snabbt sen gick jag hem!
Gick upp till pappa och åt med honom, sedan hem..
Amanda kom på kaffe hade riktigt kul skrattade och hade de trevligt, behövdes verkligen!..
Är inte alls på humör, antigen är för att jag saknar hjärtat eller så är de något annat fel, jag vet inte rikigt vad de är för nå som är fel..


I morgon flyttar Colin,känns bra, fast lite tråkigt eftersom alla trivs med varandra..
men snart
är vi på gång igen, yeees!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0