2012-02-19 :)))

Vad ska man säga om denna dag då tro??.
Jo då vaknade tidigt kvart över 6, men låg kvar till 7, promenad till Wille och Grace, mockade åt dom och fyllde på vatten ute.
Gick hem åt fruskost,smsa Amanda och kolla om hon kunde hämta mig så jag kunde vara med henne i stallet där Colin bor! Så hon hämta mig strax efter 8 i morse!
Mockade bara åt min idag, linda upp bandage och hade kul i stallet med Amanda.
Vid 10 böt vi hagar så Colin och Lill-prinsen fick gå ut, mycket nöjda vart dom!
Sedan skulle vi Köra Viva och ha Urania på släp och så vart de med, Amanda körde och jag höll i Urania.!
Eftersom Viva ska starta i morgon så blev de inte en lång sväng.!
När vi kom tillbaka så grejade vi dom hästarna som var inne, hade grymt kul.
Men som vanligt så hade Amandas pålle "lorten" sår och Radien.. men inte så allvarligt, La om såret på "lorten".
Colins kaxiga kompis går och försöker rida på Colin flera gånger om dagen, haha !
Men som tur är så har ingen haft sår än så länge, hingst är hans kompis med!
Vi åkte hem vid halv 2,
Jag åt sallad sen åkte vi till Åmot till Älskling och Andreas.!
Haha jag körde bil på isen, grymt kul var det iaf :D körde inte av så många gånger som jag trodde först. haha!
vi alla körde och skratta och hade det grymt kul iaf!!
Tog in Wille och Grace vid halv 5 , borsta av och gav kväller var och släckte lyset vid kvart över 7,åker dit rätt tidigt i morgon tror jag!
Älskling åker till ljusdal i morgon igen blir borta till Torsdag! :(
Nu sovdags, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0