2012-02-21 .

Sovit dåligt som vanligt i natt. Vaknade flera gånger. Vid halv 6 så låg jag vaken till 6, sen när jag precis somnat så råkade pappa trycka fel och ringer och väcker mig.Låg i sägen till halv 7 sen gick jag till Wille och Grace.
Tog ut dom och fyllde på vatten bara!
Vidare hem, åt frukost, Amanda kom och hämtade mig så åkte vi till Landin där våra hästar bor!
Mockade som vanligt, medans dom var ute med "Doris" och körde henne så tänkte jag att jag skulle mocka åt henne så skynda på lite..
När jag skulle tömma "skit kärran" så tog jag sats och skulle upp på dyngvagnen,men jag råkade halka på något vis så jag kom snett sedan ramlade "skitkärran" ner i snön och efter kom jag...
Klaaant! Jag gick in med världens skrattanfall och sa åt Amanda skotta klart så jag kunde mocka ute i snön!
Så kul är de inte att mocka, tänkte hinna mocka många boxar menmen :3
Mockade iaf åt min egna häst, tog ut honom innan jag fick skujts hem så jag kunde duscha sedan gå till Farmor på Kaffe och lite lunch, fick skjuts fram till plugget,Höll på att somna på engelska lektionen, men matten gick mycket bättre!
Sen gick jag till mamma, tog en liten promenad med Sissi,
Mamma körde hem mig, hon mockade åt Wille och Grace, jag bar vatten och sedan tog vi in och borsta av dom!
Tänkte longera Grace idag men är så satans trött så orkade inte de idag!
Tvättat en maskin nu!
i morgon ska Colin köras igen (tror jag )hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0