2012-02-23 . Lugn dag

Härlig morgon med hästarna,super nöjd att vara utan täcke iaf!

Lugn dag.. Tog sov morgon så hästarna gick ut ca halv 8,mockade och gick hem
Plugga lite, sen städa lägenheten, fick skjuts fram för att göra de där "provet" som var ett test tydligen.
Gick iaf bra..sen åkte vi vidare till
Odal,Valbo,Sandviken,hem,böt om, stallet.
Tog in dom vid 6 idag, släppte bara in dom, dom var hungriga och jag orkade inte borsta dom idag.
Dom såg så lyckliga ut när jag bara tog av dom grimmorna. :)

Har bara tagit de lungt idag, kanske därför jag börjar känna av huvudvärk...

Var ledig ifrån Colin idag,Suzanne fixade honom, ska dit i morgon då ska han köras igen (tror jag) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0