2012-02-24 /Heldag i Stallet,

Hästarna kom ut tio i 7, mockade och gick hem.
Sedan vid kvart  i 8  kom Amanda och hämtade mig, vi åkte sedan till Landins.
Mockade och fixade som vanligt på morgonen, drack halv 9 kaffe, efter de så selade vi p
Colin och Prinsen, Sven-Erik körde Colin och Suzanne prinsen.
Eftersom Colin inte skulle köras jätte långt så selade Amanda och jag på Raiden och Tapper,
Precis när Yngve och Amanda kom ut och gick uppför backen med hästarna så kom dom tillbaka med hästarna, Snacka om att vi han precis.!
Suzanne körde en längre bit med Prinsen, medans vi selade av Colin,!
Colin hade skött sig bra idag, vart bättre med "lek kjedja" också.! Duktig kille!
Så nu börjar de hända saker, allt är så underbart.
Hjälpte så klart till hela dagen idag, Selade,Åkte med efter en 2 åring med sven erik,fixade hästar,gav middag!(om jag skulle skriva allt så skulle jag fått skrivit i flera timmar hah)
Har blivit förtjust i en till häst där, Såklart är det Pommen, fy vilken underbar häst,Man kan ju säga att alla hästar är olika iaf!..


Iaf har Wille och Grace fått sällskap., en liten katt som ska bli en stallkatt där, underbart.!
Hoppas hon tar alla råttor.
Det är en jätte mysig liten misse, molly heter hon, är lite rädd för hästarna men, de går nog att vänja bort med tiden!


I morgon ska jag jobba vid Colin och dom andra hästarna, ska även få köra en häst ;D
Skriver mer i morgon,!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0