2012-02-25 /Kört häst!

Körde häst idag :))
Klev upp kvart i 6, gick till Wille och Grace och tog ut dom. Sedan mocka jag och pratade med katten Molly:)
Sen åkte jag vidare till Landins och gav dom frukost och drack kaffe, tog ut några stycken sedan mocka jag på. 10 boxar tog en stund men kul hade jag, gick och prata med dom andra som var inne, haah!
Sen vid halv 10 kom Amanda, vi drack kaffe, sen hämtade vi Tapper och Urania, selade på och körde ut med dom.. 
Jävlar vad kul de var att köra igen, :D
Och blåst har det gjort hela dagen, Colin och dom andra fick gå ut 11.Fixade dom andra medans dom var ute,
Colins regntäcke rev Princen sönder idag..Suck..
Dom fick vara ute lite mer än 2 timmar, sprang och höll på i hagen,
Borstade av dom och gav eftermddags Kulor och hö sen åkte jag hem runt  halv 3..
Orkar inte skriva hela dagen haha, skulle nog bli en hel bok..
Colin blir iaf körd på måndag igen,,!
Mina andra 2 hästar var ute 11 timmar idag gissa om dom blev glada när jag kom dit, haha <3
Molly var pratig när jag kom dit som vanligt..:))


Nja nu orkar jag inte skriva mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0