2012-02-26

Tog sovmorgon idag så Wille och Grace gick ut runt 8a!
Men dom klaga inte iaf, fick lite foder sedan hö ute!
Mockade och hade in hö åt dom i boxarna,pratade lite med Molly sen gick jag hem igen..
Åt sedan frukost kollade lite på datorn, sedan skjutsade Älskling mig till Landins,
Där jag tog hand om Colin hjälpte även Amanda att fixa några till..
Runt halv 12-12 någon gång hämtade Älskling mig så åkte vi upp till sjön och åkte lite bil.
Jag körde även idag och försökte växla till och med, gick ganska så bra iaf!Går framåt,Denna gång körde jag 740 in som älskling köpte här om dagen,körde faktiskt inte av en enda gång! DUKTIGT! hehehe!
Hade iaf super kul, Älskling och Andreas körde också, och man kan se hur kul dom har, sladdar och är grymt duktiga på att köra bil!
Tog in Wille och Grace vid kvart över 5 idag, nöjda med att gå in och äta mat, borsta inte dom idag, gör det i morgon då jag ändå blir ensam...

Nu ska jag ta lite lungt och sedan gå och sova,imorgon ska nog Colin köras och dom andra ska gå fort,så i morgon blir det en stalldag igen,och dom andra ska ut innan jag åker dit,
10 i 8 kommer Amanda och hämtar mig!
:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0