2012-02-27

Colin tyckte de var kul att komma ut i en stor hage idag!!

Älskling åkte som vanligt i morse..Jag sov till halv 7, gick till Wille och Grace och tog ut dom,
Gick hem åt frukost, åkte till Landins..
Sen var de full fart, Mocka,sela.spåna,fixa hästar, tog ut och in dom,fixa några flera åkte hem halv 2.
Och
Colin var duktig idag, det går framåt med honom iaf,sven erik kör honom än så länge,Jag ska väl ta över sen någon gång ;)
Släppte han och Prinsen i en större hage idag, och jävlar vad kul dom hade (bilden)
Dom fick gå ut vid halv 12-12 idag, eftersom dom kördes först och Prinsen torkar sakta!..
Pommen den vackra fuxen , blir jag förtjust i mer och mer!
När jag kom hem så gick jag till farmor en sväng och träffa min lille kusin som är 2 år!
vid 4 tiden gick jag och mocka så fick lilla katten Molly gå ut och kolla läget lite idag, Men stängde in henne i stallet när jag gick hem.
Borsta av Wille och Grace bara och smörjde deras hovar...Måste hitta en ny hovis som kan verka mina 2 gamlingar!...


I morgon får vi se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0