2012-02-29

Idag har Colin blivit körd igen, gick riktigt bra faktiskt! Jag åker med bakom Raiden ifall de skulle hända något.
Men han var så duktig och sprang bara efter,reagera inte ens när en bil åkte förbi!..
Jag åkte dit till 8 idag, hjälpte till att fixa mocka,sela,borsta hästar..
Grymt kul är det iaf! :)
Colin satt i halsen igår kväll och fick vara ute 1 timme vid 5, kvart i 6 kom jag dit och skulle ta in honom.
Men när jag gick in igenom dörren och skulle ringa Sven erik så sprang han rakt igenom tråden. stolpen gick av.. haha så de fick sven erik laga idag!


Iaf så har de varit ca 12 + här idag med sol så jag gick och tog av Wille täcke så han fick sola idag, Dom kom som vanligt ut 7, och in ca kvart i 5.
Molly fick vara ute idag med, riktig liten busig katt, Hon var glad idag, sprang och hade de jätte kul, tills jag skulle ta in hästarna då Molly försvann. Gick och leta henne och hitta henne under själva stallet. Haha.!
Där satt hon så gulligt, bestämde mig för att ta in hästarna innan jag försökte ta in henne igen,
Men efter Grace gick in så kom molly sakta men säkert in.!
Duktig misse,<3


Älskling är på väg hem, skönt! <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0