Colin.. :)

Kom till Colins stall vid 8, mocka åt Pommen och Colin, drack kaffe sen var det dags att Sela Colin, han skulle få gå i lag med " Raiden", ag åkte med bakom Raiden med Suzanne ifall de skulle bli nå tok..
Det gick mycket bättre med sällskap, Colin sprang på sakta med säkert, vart lite rädd för en bil som kom bakifrån men han körde rätt fort så kan vara därför.!(jag hoppade ur o gick bredvid honom just då) sen hoppa jag i rockarden igen..
meeeen Jag blir så nöjd att se min lilla kille springa! så duktig så min lill charmtroll!
Han fick gå ut innan lunch någon timme med "lill prinsen".
Borsta Tapper och  viva inför starten i kväll och snygga till dom!..
Sedan fixade jag även den fina fuxen i stallet, "pommen".
Han är så otroligt fin, ska försöka få en fin bild på honom sen någon gång
Åkte hem vid 2 tiden!

Gick till Wille och Grace, borsta dom och körde ut hö så de är bara att ta ut i morgon bitti och mocka = skönt :3
Blir ensam  i natt, ucha hatar de men måste ju gå, men känns så ensamt utan min fina hjärta :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0