Colin har flyttat (:

Var 16 - ute när dom gick ut i morse, sen vid halv 3 var de 0 grader..dom gick in tidigt idag!
P.G.A.
Min lilla pojk flyttat, men inte så långt hehe, kanske 5 km i från de andra stallet.
Gick väldigt bra att lasta ändå, gick in efter någon minut med lite hjälp, men inte åkt så mycket än heller så :3
Han var riktigt duktig stod stilla och allt,!
När jag gick ut ur stallet så gnäggade Wille,dom blir nog orolig i natt...Var dit och natta dom vid 9 så fick dom lite mer mat..

Imorgon ska jag upp tidigt, skjutsen till stallet kommer ca kvart i 8,
så tar ut Grace och Wille först.sen åker jag till Landins där Colin står!
Colin ska köras i morgon hih, blir spännande!

Älskling kom också hem idag, underbart att ha honom vid mig, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0