Colin :)

Colin drar vagn :)
Idag gick jag upp så jag var vid Wille och Grace 7, tog ut dom gav vatten ute,
Hem åt frukost, Amanda kom kvart i 8 och hämtade mig,vidare till Landins där Colin bor nu.
Linda bandage, mockade åt honom + prinsen..
Drack kaffe , sela hästar, tog ut Colin en sväng,
sen vid 10 var de Colins tur
Selade , ut igenom dörrarna, sen gick jag vid huvudet ett tag, sen hoppa jag i vagnen också med Sven erik som körde.
var lite löjlig ville inte gå själv,Men vart bättre och bättre, till slut så travade vi ett tag, ojoj vilket kliv min pojk har :)
Men han har ju inte blivit körd sen början av December blir nog bra till slut fick hoppa ur någon gång och gå framför Colin, :'3
Jag är mycket nöjd över min pojk.<3

Han sprang på morgon i hagen så han vart alldeles svettig, haha
fick gå ut vid lunch igen med en kompis, en liten 2 åring
Ska nu äta sen vidare och Mocka åt Wille och Grace :)

riktigt fint väder, Sol ute, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0