Så stolt <3

Jag är så stolt i kväll, först så  följde älskling med till stallet,
sen fota han lite, fick för mig att Colin skulle få hälsa på skotern, (när den var av)
Tänkte så han vet hur den ser ut också så vidare, först trodde jag att min lilla pojk skulle bli rädd, men när han gick bredvid mig och slappnade av och sänkte ner huvudet till sist lukta på skotern vart jag så lättnad!
Alltså han är 2 år, och verkar fan inte rädd för något, Bilen lukta han på när den var på o brydde sig ingenting..Undra hur han skulle reagera om skotern var på?!
ÅÅÅ mitt hjärta smälter, jag ÄLSKAR  min lilla grabb så otroligt mycket!!!
Sen fick mina 2 andra springa lite, Grace sprang runt ca 15 minuter samma varv hela tiden, gick, travade och galopperade lite. duktig tjej!
Wille tänkte jag egentligen bara borsta men han vart så sur eftersom dom andra fick göra nå "kul!"
så longera han också ca 5-10 min, eftersom han har hostat o inte sprungit sen somras så gjorde jag bara för att han ville göra något,Han rörde sig så fint, lilla gamla gubben<'3
Så stolt över mina hästar, mest Colin, med dom andra skötte sig jätte bra med, !

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Halloj i stugan!



Kikar in och lämnar en hälsning ifrån mig och grabbarna. Hoppas allt är bra. Snussa på hästarna från mig med!



Kram Ann-Sofie

2012-02-09 @ 20:31:43
URL: http://www.happymindkingarthur.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0