stall + rally dag.

Idag vaknade man kvart över 6, trevligt..nej..
Gick upp tjuogo i 7. promenad till stallet, tog ut  och mocka.
Sen hämta Pappa mig och körde mig till Colin stall, var där halv 8  tog ut 6 hästar sen hjälpte jag Suzanne att mocka, han iaf med 7 boxar så hon fick 3 kvar.
Jävlar vad Colins hagkompis stod på bakbena idag.. ojoj tur att man han undan!
Eftersom jag skulle på rally så kunde inte jag vara där en heldag, men hon vart nöjd ändå (:
Amanda,Andras,Erik,Rolf och Älskling var det som åkte,grymt kul ändå, klocka gick fort!
Hemma nu ska göra lite mat sen ta in mina gamla pållar.!
Måste få upp vattnet igen de har fryst,, jävla skit saker!.. borstar nog av dom en snabb sväng idag med,
annars blir Grace sur på matte  (;


I morgon blir det till Colins stall igen!
FAN vad underbart de är här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0