2012-02-28...

Idag har jag kört tapper igen, vi tog oss en långsam sväng med lite skritt och trav, underbart <'3


Colin har vilat idag, så han fick gå halv 8 till ca 12 tiden.Nöjda hästar kom in iaf!
Jag åkte dit till halv 8, hjälpte till att mocka och sela några idag.
Borstade några också, så klart Colin och Pommen som första hästar på min borstnings lista, haha!
Lindade upp massor av bandage, även hitta jag trasslade startbandage som jag linda upp.
Fixade och dona där till halv 3,!
Sedan åkte jag hem, gick till min gamlingar och Molly, mockade där och fixa vatten, borstade dom ute så dom kom in kvart i 5 idag.!.
Amanda hämtade mig istallet, vi åkte hem till mig, gjorde kaffe.
Då fick jag ett samtal ifrån Suzanne, och Colin hade ont i magen eller något,
Ringde Sven Erik, han hade tagit ut Colin i hagen igen och trodde att han hade satt i halsen (hade ätit upp kvälls fodret rätt fort)
Det första jag tänkte på när Suzanne ringde var Kolik,
Drack upp kaffet åkte dit vid kvart i 6, som tur var...Jag skulle gå in och ringa sven erik när jag kom dit igen, rätt som det var hörde Amandaa hur de small till ute,
hon sprang ut, där framför dörren stod Colin, han hade gått igenom tråden, smällt av en stor stängsel stolpe, rivit staketet.
Han ville in han, vi tog tempen och den visade 38,5 Men han hade ju varit ute och sprungit då så kan ju vara därför den var lite högre...
Kvällen vart ju jätte bra, ucha! Colin min fina hjärta<3


i morgon ska Colin köras igen, och jag åker dit tio i 8a,
Grace och Wille går ut runt halv 7-7 i morgon!
Hoppas på sol i morgon med,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0