2012-01-01

Trevlig kväll igår :)
Igår så hade wille blivit sparkad utav Colin  tror jag, bara Colin som har skor o brodd.. hade runnit blod ner på benet. Gjorde rent och hade på blåspray o la om såret.Spruta Colin och gjorde rent hans sår också, det går jätte bra att fixa honom, så underbart...:)
Sen på kvällen kom Andreas, Amanda var ju redan här eftersom hon hjälpte mig i stallet.
Vi åt mat, Amnada och jag, potatisgratäng och fläskfile. Oskar och Andreas åt kräfor...
Själv klart så drack vi, hade riktigt kul , var ingen stor fest, vi var bara 4, och hade det skit kul. Spela kort,Dansa, Sjöng..
Killarna drack mer o mer, slutade med att Älskling somna vid 11 tiden, HAHA
jag har aldrig sett honom så här full någon gång, och vi har varit tsm över 2 år.!
och jag var ju också full men vart nykter ganska fort...
Somna vid halv 1 ungefär, telefonen ringer halv 3, Älskling väcker mig någon gång undernatten, sen ringer klockan halv 8..  så känner mig lagomt trött, hästarna är iaf ute!
och fyfan vad dom smällde smällare i går kväll. borde fan förbjudas skiten!Man kan ha kul ändå...><
Pappas hund är jävligt rädd för smällare,Tack vare någon idiot smällde förra året några dagar efter nyår och pappa var ute och åkte skidor med Aja då. såklart vart hon jätte rädd, kunde knappt gå ut utanför dörren i flera veckor, Men fick bort de, och nu i höstas när det var älgjakt så när dom sköt vart hon så rädd så hon börja skaka... och nu har hon varit rädd igen, lill älskade hund! BARA för dom där jävla smällare ska finnas så kan man säga att hon vart förstörd,!.. tack vare någon idiot som skjuter när man inte får ! fyfan..!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

inte bara jag som somna före tolvslaget då =) jävlar va full ja blev...

2012-01-02 @ 11:11:44
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Dedde

haha ni är nog inte ensamma om de :p jag brukar bli fullast men inte denna gång, de värsta är ju att ligga bakfull :)

2012-01-02 @ 19:19:15
URL: http://http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0