2012-01-02

Min fina Zugi efter Mr Drew <3 en häst som jag saknar OCH aldrig glömmer..
Iaf kom hästarna ut 7 ungefär, regnade lite då.mocka, gav vatten ute..Gick hem och fixa mig sen fram til byn på möte. Regna och regna hela tiden vid 3 halv 4 så tog jag in dom, och blöta var dom..
Skulle longera Colin men de gick inte alls nå bra,så jävla stark...
hoppade över att borsta dom för dom var så blöt,
åkte och hämta vagnen idag , ska greja den så jag kan börja köra på den där åkern iaf..
Sen spruta jag Colin ockå gav kväller  :)
Började lessna, känns som att jag ska sälja ALLA hästar och skita i allt, så jävla tråkigt när ingenting blir som man har tänkt sig...
Inge körvägar, har en två åring som ska köras varannan dag, och inte fan kan jag göra de än heller
SUCK!! :/
men jag ska kämpa mer, jag har kämpat i flera år nu.!
iaf så har jag och älskling varit tsm i 26 månader och förlovad i 2 månader idag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0