2012-01-04

Grace Business får stå som bild idag :)
Hade ställt klockan på 7, men vaknade somnade om så vakna jag 8. Paanik fick jag, hästarna vill ju ut tidigt dom
Klädde på mig och gick dit, men dom var nog ganska nöjda ändå. Stod och kolla på mig om typ " ta de lungt "
Gav foder inne, slängde ut hö, sen tog jag ut dom små. :)
Mockade och böt vatten, hade in hö också. så det är bara att ta in typ sen.
Orkar liksom inte så mycket nu när jag är dunder förskyld.
Har även sovit bort hela dagen ifrån 10-halv 11 till halv 1 ...
ska gå och ta in mina pållar o fixa dom senare!
Igår var vi in till Gävle och kolla på någon bio, rätt bra faktiskt,
Det var inge kul att sitta på bio och nysa kan jag lova er, haha men vad gör man inte för sina vänner? :)
Igår var jag inte alls pigg, sov då med ifrån 8 typ till halv 10. hästarna kom iaf ut före .
Colins sår ser faktiskt bra ut nu, ska bara orka fixa vagnen så ska de börjas köras  :))
Jag har Grace och Colin utan täcke,Wille får ha pga att han hostar ännu,och att han är 20 år,
börjar märkas att han är gamal. står mest i hagen, i bland springer han med Colin,
får se hur han är i sommar..
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0