2012-01-05 ..

Gissa om jag vart glad när jag gav lunch idag till hästarna, dom stod längst ner i hagen och vart jätte glad när jag kom jag smälter varje gång dom kollar så gulligt på mig, <3
Idag har hästarna fått varit ute länge ifrån halv 8 till halv 5 typ, brukar inte vilja ha dom ute när det är mörkt.
Ifall Colin skulle gå igenom. Men dom stod längst ner i hagen och kolla bara, dom verkade gilla att vara ute i mörkret :)
Hästarna var grymt gulliga idag, borstade av dom o tog hovar, efter jag har tagit in dom och gett dom kvällsfodre så ville Colin ha en puss, kollade på mig så gulligt <3

Iaf så håller de på att lösa sig, skriver det sen någon gång, en liten hemlis :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0