2012-01-11

Har börjar på komvux nu, haha men lektionen var ju rolig idag, skulle ha 2 timmar i data, men ingen lärare kom, så jag satt på facebook och bilddagboken och läste bloggar...
Skulle ha slutat 12 men fick gå hem 11.
I morgon börjar jag 12. Har Matte och Engelska tror jag..
Iaf efter min lektion idag gick jag till mamma och åt Lunch sen tog jag en promenad med Sissi (vovven på bilden)
En underbar liten vovve, men har gått upp i vikt efter hennes sjukdom i somras :/
Men så go hon är min mysvovve <3, Hon var min stallhund förut när jag hade stallet där morfar bodde ,
så vi var typ "bästa vänner" förut jätte lydig  o allt, men tappat rätt mycket nu :(


Hästarna kom ut halv 8 och in vid 5, borsta igenom dom och greja,
i kväll kom iaf hovslagarn och verkade Wille och Grace, Han skulle fixa en annan som kan sko Colin.
Eftersom hovis skor 10-12 hästar om dagen så hade han inte tid med Colin,. :/
Men iaf skönt att hovarna ser bra ut på dom andra nu!
Eftersom de finns knäppa folk i byn som åker runt på gårdar och anmäler en massa skit så lär man väl börja rulla ut hö åt hästarna snart,, tänkte göra de efter Colin har flyttat annars blir han väl en tjockis.
Wille höll på att hugga mig i ryggen när jag fixade honom, han är 20 år o ska visa Colin hur man ska göra!
Hahah knäppskallarna mina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0