2012-01-14


Finns inte mycket att skriva om men kommer väl på något...



Idag har hästarna varit ute sen ca halv 8 - halv 5 typ.,Skönt tyckte nog dom.
Smörjde selen idag, ska smörja någon gång till innan den börjar användas.
Iaf vid 2 gick jag till stallet och var sjukt foto sugen,
gick ut till hagen, hästarna stod så bra, men vad gör dom inte när dom ser matte?
Jo alla 3 går på ett led till mig, så det sluta med att jag hade 3 hästar om kring mig,
Gick upp till stallet och spåna , sen smyga bak vägen så dom inte skulle få syn på mig.
Men Colin märker att jag är där så han börjar gå, sen Wille och Sist Grace.. haha!
Så går en sväng i hagen alla hästar lekte följa john, gick på ett led bakom mig...
Till sist så tröttnade Wille men inte dom andra, så bestämde mig att gå och stanna o de gjorde dom med då,
Sen ställde jag mig i hagen, då gick dom till Wille, så jag satte mig ner i snön, då märker Colin att jag sitter,
så då kommer alla igen då lyckades jag få ett rätt bra bild på Colin (den som jag laddat upp)
Haha dom är för go mina hästar<'3så sjukt UNDERBARA, vi slutade med att gå dit dom brukar få hö, sen fick dom 2 morötter var. :)


Det är sjukt hur mycket man kan älska sina djur,<3
Älskling var och körde upp för skoter kortet idag, och han tyckte de var lite barnsligt,!
men huvudsaken han har de snart så man kan åka lite skoter med honom utan att vara olaglig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0