2012-01-17

Eftersom det inte händer så mycket med hästarna just nu så kan jag berätta att de är en isgata vid stallet,eller själva gården. Alltid spännade att gå där! I hagen är det mycket bättre, hästarna varit ute sen ca halv 8 till 5 idag, Sen åkte vi till Gävle och kolla på Hamliton, rätt bra film ändå faktiskt... :)

Var och plugga lite idag, Matte och Engelska, gick väl ganska bra ändå för att vara jag!

Funderar om jag ska börja rida Grace igen sen när de blir lite mer snö så jag har mjukt att landa om hon slänger av mig, har iaf en ridväst nu, Saknar sommaren lite med henne, då hon var samma Grace ett tag,JAG KUNDE RIDA henne då + syster kunde ta in henne själv :)
Hon kanske känner på sig att de var konstigt för ett årsen med allt bråk och hon fick åka i väg  2 månader sen komma till ett nytt ställa? inte vet jag hur min kära häst tänker!



men jag älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0