2012-01-18

Idag gick jag upp kvart i 7, stallet sen farmor, fick skjus utav farfar fram till Komvux,
Skulle ju ha lektion idag, men var ingen lärare där, så kändes ju inte så kul att komma dit...:(
Så jag gick till mamma, tog hunden på 37 minuters promenad, Lyssna riktigt bra, sprang lös, jaga fågel och hade riktigt kul :)
Sen fick jag skjuts hem utav Amanda, vi drack kaffe o prata lite..
lagade mat, gick till stallet, borstade av hästarna, Wille i boxen, dom andra i gången, sen prövade jag att borsta Colin  i boxen också medans han åt och det gick super bra! Inge elak heter alls ;)
Sen åkte jag till Berra bus, åh så underbart att träffa denna hund, se att han mår bra och är som en hund igen, vart mycket prat om hundar , :)
Fick skjuts av dom till Stallet, vattna och gav lite hö, åkte sedan hem !
Älskling låg och sov när jag kom hem, satt mig bredvid honom, och plötsligt börjar han vrida om sig, så håller han på att rulla nerför soffan, haha fick tag precis så han inte ramla ner!
Sen väckte jag honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0