2012-01-21

Idag vaknade jag först halv 9 , med huvudvärk,axel värk.. lyckades somna om till  ca 11...haha
men är man inte så pigg så sover men hellre!
Har varit i Eskilstuna en sväng idag, hittade ett block som jag ska ha när jag börjar träna Colin, endast 10 kr! haha! bra och veta sen , så ska vara noga att skriva upp saker!
Igår köpte jag flecetäcke som han ska ha efter träningen samt nya benlindor,
bild på det kommer sen, ska pröva de på Colin i morgon eller något!


Börjar fundera vilken färg han ska ha när han startar, Blått lutar det emot,Grace hade ju grönt och de var BARA  för att mormor ville ha de på henne och eftersom jag inte ville svika henne så vart de grönt, men hon passade riktigt bra i det med!..
Hästarna fick ju rundbal ute igår, Grace var först rädd för den, När Colin kom ut till hagen var han också rädd,han sprang runt o kollade på den haha, sen när Wille kom ut så gick han raka vägen och åt,
Sen gick dom andra 2 dit och åt :)
På bilden är det Grace Business :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0