2012-01-22

Idag åkte vi hem till Ockelbo igen, stanna i Gävle och handla lite.
Sen har dagen bara rullat på, åkte ner till Mamma tog 30 minuters promenad med hundarna,
var så skönt att få en promenad, varit rastlös hela helgen typ.
Hästarna åkte jag till runt kvart över 5, tog in och gav mat, borsta gamligarna i boxen och Colin på gången, passade på att pröva hans flecefilt, haha ja han kan ha den nu, men ca om en månad är den nog för liten.!
Men den var rätt fin på honom iaf, (:
Så glad att jag har mina 3 hästar, Wille sover naken i natt P.g.a täcken skav, så han får vila lite ifrån de så får vi se om de blir bättre är inte så kallt nu så då behöver han nog inget täcke :)
Jag vill börja på allvar snart med tränigen med Colin men går inte så bra nu eftersom jag inte har fått flyttat honom ännu, men snart så, ska nog ta in lite tidigare i morgon och ta en promenad på åkern med honom lr något tok :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0