2012-01-24

Idag fick hästarna vara ute länge ifrån halv 8 till ca 6,
skönt att alla stod och vänta på sega mig..snöat hela dagen och Grace hade is på hela pälsen typ.
Colin hade inte så mycket alls.
Men jag valde att borsta av Grace lägga på henne en filt ifall hon frös, sen tänkte jag att jag skulle hjälpa att torka henne lite, men hon vart så satans jävla arg på det där täcket hon hade på sig, så jag bestämde mig att hon fick vara utan, hon höll på att hugga mig... och de menar jag denna gång de var NÄRA MITT BEN haha!
Men så fort jag tog av täcket så åkte örorna framåt... så de måste ju nästan betyda att hon HATAR täcken?
(se bara bilden)


Wille fick ha ett litet tjockt stalltäcke på sig i natt,eftersom det är ganska kallt ute, +att han gillar att ha täcken, k börja vänja Colin snart också, så han inte blir som mor sin;)
alltså när jag släckte stallet idag stod han och sträckte sig emot mig och ville ha god natt pussen!
min lillaögonsten<3 hoppas vi flyttar snart, hästen börjar gå upp i vikt...ooops!


Har pluggat idag med, engelska och matte, och jag körde fast på matten ! ;(och jag hatar det, ställa upp  GÅNGER sen ska det bli PLUS INNAN DET ÄR KLART!


ne nu ska jag äta glass i min ensamhet, eftersom "gubben min" jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0