2012-01-25

Herregud motion har man fått idag,först till stallet i morse, fram o tillbaka, 1 km dit. Sen gått med Sissi och Aja 20 min, efter lunchen, sen helt plösligt vid 3 tiden ser jag en helikopter flyger förbi låågt! Så jag tar Sissi och går till stallet ifall hästarna vart rädda , men dom var inte de denna gång, Men bestämde mig för att ta in dom, det började ändå snöa så kunde lika gärna stå inne tyckte jag.!
Borsta av dom, gick en sväng med Colin, gav lite mat, gick hem igen..
böt om gick upp till pappa och började med maten, sen tog jag med mig honom och Aja till stallet och släckte stallet och gav lite betfor, så då vart de lite längre..
Så om man räknar ihop allt idag så har jag nog gått över 5 km meter iaf!
duktigt!! :D
Vidare i kväll åkte jag iväg och trimma Sissi, och gjorde henne fin igen,
hon vart så jävla vacker,lite rund bara om magen, men efter hennes så kallade sjukdom  i somras gjorde så inte vi kunde ge henne den motionen + att medcinen gjorde henne rund! lilla fina tjejen!
Träffade även 3 andra vovvar som var riktigt  fin, Berra,Ture och Wille hette dom (:
nej nu ska jag sova ska upp i morgon och ta ut 3 tokpållar!
God Natt!!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

duktigt! jagb har inte gått en kilometer idag... tog bil till stallet (500 meter) =) LAT!

2012-01-27 @ 00:07:30
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0