2012-01-26

Idag gick hästarna ut 7, sen mockade jag och gick hem, och åt frukost sen la jag mig och sov med Älskling igen och vaknar 10? SJUKT...pluggade lite idag igen då, gick väl ganska så bra..
Efter det gick jag till mamma och tog Sissi på en 38 minuters promenad, vet dock inte hur långt de var (;
Men duktig är vi ändå!
Kom hem  ganska sent runt 5, så åkte direkt till stallet och fixade allt klart, sen tog in dom,
Wille fick komma in först idag, sen tror jag dom andra 2 inte märkte de så dom sprang som galningar, och säkert så leta dom efter Wille... Haha. fick in dom iaf, borsta Grace direkt så hon var klar, Colin sedan och han hade trampat sig, 2 sår på samma hov,Lyckat?..La om det skapligt iaf, hade inte "gasbinda" hemma så fick ta Självhäftande benlinda som var AS DÅLIGA!  Får se i morgon om de är kvar...
I morgon ska jag köpa mer sårsaker tänkte jag jag om jag kommer till byn på något vis!
Efter stallet har jag typ bara tagit de lungt, nu ska jag ätaa glass, sen vänta på hjärtat sen sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0