2012-01-27

Idag sov jag över till 8a(vakande med huvudvärk..)
Hästarna dom ut tjugo över 8a, men dom var nöjda när jag kom till stallet, fick lite mat i krubban sen fick dom gå ut och äta sitt hö :)
Fixade allting i morse så var bara att ta in och borsta rätt så skönt faktiskt!
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, jo var till Landins en sväng och pussade på vackra hästar:)
Har städat lägenheten också, skönt att ha fint igen, haha har varit lat o inte orkat städat på ett tag ;)




Fick reda på en tråkighet idag...Begnt Andersson har tyävrr avlidit, har missat döds annonsen och allt. fy på mig!
Det var en mycket snäll och omtänksam farbror :3,
kom ihåg när jag o bror var liten när han gav en trav vinst till oss. tror de va så vi fick 200 kr var.!
Han har även haft flera travhästar, Santino,"jullan",Joplin och massa flera!
Del ägare i  kände trav hingsten Super Light..
Samt att han ägde Wille innan vi köpte honom, han har frågat i många år om wille och massa,
Han ville hälsa på honom, men han hann tyvärr inte det...Wille kommer få vara kvar hos mig Begnt,jag lovar dig!!!
Jag träffade honom sist  i somras, och vi pratade så länge,
Tack för din tid, tack för att jag fick lära känna dig!kommer aldrig att glömma dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0