2012-01-28

Idag gick man upp halv 8 , gick till stallet tog ut och fixa allt nästan.
Sen vid kvart i 9 väckte jag Älskling sen var de dags att ta skotern ner till mamma och vidare på en liten skoter runda.! 
Åkte ca 10 och kom hem vid halv 1 ungefär, var bra kallt iaf, ucha! Fast jag hade mycket kläder på mig tyckte jag ;)
Åkte bil hem, älskling åkte och hämta den, sen vart de att vara hemma en liten stund, sen promenad till stallet igen, tog in, såg att Colin hade ett litet bitsår, så han fick "blåspray" där. Dom andra var sår fria !
Var under kvällen barnvakt åt lillesyster så vi hade lite tacos mys och till halv 8a kom Oskars kompis.
Kollade på tv till halv 10, sen körde vi hem syster till mamma igen...!

just ja, gick ca 30 minuters promenad med Sissi idag igen,
+ 2 vändor fram och tillbaka till stallet!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0