2012-01-29

Seg dag, har varit som vanligt nästan, var till farmor en sväng medans Älskling åkte skoter,med mamma och Danne! Vart på dåligt humör ett tag så jag
gick till stallet och myste med hästarna i hagen,sen hem och kollade travet, tillbaka till 5 och tog in och borsta av dom lite.!
Har varit trött hela dagen..Var ner till mamma och drack lite kaffe.
Sissi kollade på mig som att jag hade glömt henne idag, har ju inte gått våran 38 minuters promenad idag, men kan inte gå när det är mörkt ute eftersom jag är så sjukt äckligt mörk rädd!
Får kanske åka ner i morgon och promenera :)
Inatt sov Aja över hos oss, haha hon drömde i natt och jag hoppas verkligen att hon väckte grannen. hans hundar skäller om man nyser,lr om man typ råkar tappa något!

Har liksom blivit sjukt sugen på att ställa ut Sissi, men det är långt dit hon måste gå ner i vikt + att jag vet inte om jag vågar ställa ut henne.. haha!
Huvudsaken att hon trivs, min lilla fina vovve!! :)
Bilderna är på Colin och längst ner Sissi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0