<'3



Sitter och kollar igenom gamla bilder på Grace,
känner glädja i kroppen, blir alldeles varm,
fyfan vad jag saknar tiden på travet med henne <'3
Tänk när hon vann, jag visste inte vad jag skulle göra, 
jag var så lycklig, hade vissat alla som ville att jag skulle "slakta hästjäveln"
Hon vart min stjärna, HON var min egna första travare, 
och vi visade alla som pratade illa om oss, och henne!
Jag har kämpat med hästarna sen mormor dog 2006,
och vet hur svårt de är med livet ibland, men mina hästar har hjälpt mig otroligt mycket
Jag kommer minnas alla år med, sorg,lycka, tårar, och bråk.
Men allt är över huset vart sålt och jag flyttade hästarna till ett annat stall...
NU KAN INGEN TRYCKA NER MIG, jag kör mitt egna RACE med hästarna, och dom vet hur mycket jag älskar dom!


Kommentarer
Postat av: Johan

Sv: Ja visst är hon väl det. Men ändå inte lika som Serena och dom andra då :) Men hon har kommit efter en hel del av dom tidigare ägare också :)

2012-01-13 @ 17:23:23
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥

Det är bra, kör ditt eget race! Det gör jag!!

Alla klagar på Frilla och tycker hon ska bli fölsto men jag ger inte upp än. Vet att hon kan, OM hon vill. Johan hatar att köra Frilla...

Men jag ska kämpa på med henne...



Ta vara på Colin :) Han är så fin och blir nog en trevlig häst att hålla på med!

2012-01-14 @ 20:50:16
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0